زمان ممنوعیت ورود دوربین به ورزشگاه‌ها

ایران هسته ای

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ ایران هسته ای خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

زمان ممنوعیت ورود دوربین به ورزشگاه‌ها

 

بهروان گفت: از مردم عذرخواهی می‌کنم اما به خاطر فوتبال و اینکه حق باشگاه ها را بگیریم مجبوریم دوربین‌ها را راه ندهیم.

 رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: از مردم عذرخواهی می‌کنم اما به خاطر فوتبال و اینکه حق باشگاه ها را بگیریم مجبوریم دوربین‌ها را راه ندهیم.

غلامرضا بهروان گفت: دوربین‌ها برای هفته دوازدهم حق ورود به ورزشگاه‌ها را ندارند، این موضوع به من ابلاغ شده و من هم باید اجرا کنم. در همین راستا حتی دوربین باشگاه‌ها هم نمی‌توانند به ورزشگاه‌ها بیایند.

وی افزود: عذرخواهی می‌کنم از مردم اما به خاطر فوتبال و اینکه حق باشگاه ها را بگیریم مجبوریم این کار را انجام دهیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 27 مهر 1393برچسب:زمان ممنوعیت ورود دوربین به ورزشگاه‌ها , ] [ 20:13 ] [ علیرضا ]
[ ]